zondag 7 december 2014

even praten over mijn blog en alles!

Hee, zoals jullie hebben gezien is er donderdag geen artikel opgekomen. En gister ook geen filmpje. :( daarom deze post even..




Ik had het deze week erg druk met mijn school. Dus ik had mijn blog even aan de kant gezet. En woensdag avond ben ik van de trap af gevallen ^^ en heb ik me kleine teen gebroken. Dus ik zat donderdag eerst de hele ochtend in het ziekenhuis. dus kon niks plaatsen. En toen ik thuis kwam deed onze wifi het niet. En het probleem met de video was. ik was erg aan het klungelen met bewerken. dat ik het filmpje vrijdag avond had gewist :( (ja, ik ben heel onhandig)  en die kon ik niet meer opnieuw filmen. Maar goed, ik ben van plan aankomende week extra veel te gaan doen voor mijn blog en YouTube account. Zodat er extra veel opkomt. En jullie kennen misschien Blogmas wel. daar ga ik 15 ook mee starten! ik hoop dat jullie dat leuk vinden. Maar goed, dit was even kort zodat jullie zouden weten waarom ik niks erop had gezet!

Maar goed. dit was even kort! ik hoop dat jullie het begrijpen!

Liefs,.
Luus



Geen opmerkingen:

Een reactie posten