dinsdag 9 december 2014

2014 TAG

 
2015 komt eraan!  En ik ben getagd door Valblogin. Dus ik moest hem wel doen! maar het kwam heel goed uit! Want ik wou al een tag gaan doen voor het nieuwe jaar. Maar goed! Hier beantwoord een paar vragen over 2014!
 
 
1. Wat is je leukste herinnering uit 2014?
    Ik denk dat me leukste herinnering aan 2014 is toen ik op vakantie ging met een van me beste vriendinnen (Robin). het was echt zo gezellig!! een weekend die ik nooit ga vergeten.!

2. Wat is het stomste dat is gebeurt in 2014?

    mijn stomste herinnering is denk ik toch toen mijn om overleed :( ik mis haar nog steeds!
 
3. Wanneer werd je echt heel erg blij?
    Toen ik met Zara naar Amsterdam ging!



4. Wat heb je geleerd in 2014?
    Dat je soms ook naar jezelf moet kijken, en luisteren. En niet dat je alles moet doen wat een ander van je verwacht.
 
5. Als je iets opnieuw zou mogen beleven, wat zou dat dan zijn?
   De zomervakantie met mijn beste vriendinnen! (Zara, Robin)

6. Heb je nieuwe vrienden gemaakt in 2014?
    Ja, ik zit in een andere klas en deze klas is zo lief en geweldig! En het zit vol met bijzondere mensen!

7. Zou je 2014 een keer willen over doen?
    Nee, ik vind het perfect zoals het is gegaan!
 
 
8. Ben jij veranderd in 2014?
    Haha,  ja zeg dat wel. Ik heb een andere bril, andere kleding smaak. Dus persoonlijk denk ik dat ik wel erg ben verandert.
 
9. Wat is de belangrijkste les die je hebt geleerd in 2014?
     Elke stap die je neemt. Elke keuze die je doet. Je krijgt het altijd terug. Of het nou goed of slecht is!

10. Heb je goeie verwachtingen bij 2015?
      Ja, ik zit een super klasje! en heb hele aardige vrienden! En ik heb eindelijk een blog!
 
11. Wat zijn je plannen voor 2015?
      Heel simpel. Net zo gelukkig zijn als ik nu ben! Dan word het sowieso een top jaar!

12. Wie wens jij een prettig 2015?
      Iedereen die dit leest!

Dit was de tag! ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Liefs,
Luus

1 opmerking: