dinsdag 2 december 2014

TMI Tag

 


 

 Hee, vandaag heb ik een TMI tag (to much information tag) voor jullie. ik hoop dat jullie het leuk vinden!!  

1. Wat draag je? 

  Een normale spijkerbroek met een simpel zwart shirt met lange mouwen

 2. Ben je wel eens verliefd geweest? 

  ja.

 3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad? 

 Nee, niet echt

4. Hoe lang ben je? 

  Uh, dat weet ik niet precies maar volgens mij 1.65

  5. Hoeveel weeg je? 

  Ik het werkelijk geen idee. Dacht rond je 58 kg

  6. Heb je tattoo’s? 

   Nee,

  7. Heb je piercings?  

Nee, die mag ik nog niet van me moeder.

8. OTP?

  Uhh. Wat??

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?

  Ik kijk dus haast geen tv. Dus dat weet ik niet zo goed

10. Wat is je favoriete serie? 

  Denk Flikker Maastrict

11. Wat is je favoriete band? 

  Imagine Dragons <3 

12. Wat mis je?

  Eerder wie mis je? ik mis me oude klas genoten van de basisschool best wel erg.

13. Wat is je favoriete liedje?

   All My Love van Ariana Grande

14. Hoe oud ben je? 

  13. Bijna 14 :)

 15. Wat is je sterrenbeeld? 

  Steenbok 

16. Kwaliteit of eigenschap die je zoekt in een partner 

  Uh, zolang ie lief, grappig en betrouwbaar is. Vind ik het goed!

17. Wat is je favoriete quote?

 

18. Wat is je favoriete acteur? 

   Zac Efron. Just omg

19. Wat is je favoriete kleur? 

  Uh, ik vind heel veel kleuren mooi, maar denk dat turquoise het mooiste vind!

20. Harde muziek of zachte muziek? 

  Ligt aan de bui die ik heb. Maar het liefs harde muziek

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent? 

  Me kamer en uithuilen. Of naar buiten!

22. Hoe lang douche je?

  Best wel lang. Volgens mij rond de 30 min

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend? 

  Niet heel lang. ik kan me klaar maken in 20 min. ^^

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt? 

  Nee, ohw wacht. Jawel. Ik had ruzie met een meisje uit me klas en ze kreeg een woede aanval naar me toe. (oepss..) Maar nu kunnen we er erg hard om lachen!

 25. Wat is een turn-on?

  Lieve lach!

 26. Wat vind je een afknapper?

  Veel zweten, oranje bruin of een enorm vieze adem

27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?

  ik verveelde me heel erg. En ik moest een uitlaat klep hebben.

28. Heb je angsten?

  Ja, ik ben best wel bang voor haaien en slangen.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt? 

 Me school. (klinkt dom i know)

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt? 

  Vandaag. tegen Zara en me moeder. <3

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal? 

  Tja, ik wist geen naam. Dus ik besloot om mijn bijnaam te doen!  ik word heel vaak Luus genoemd dus vandaar!

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? 

  TFIOS <3 (the fault in our stars)

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien? 

   Ik kijk niet echt een seri.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat? 

  Me broertje!

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd? 

  De laatste die ik een berichtje heb gestuurd is Zara. Ze is me beste vriendin <3

36. Wat is je favoriete eten?

  Zalm wraps! 

 37. Waar wil je nog graag naar toe? 

  New York of Londen

38. De laatste plaats waar je was? 

  Meppel!

39. Heb je een crush? 

  Momenteel niet. 

 40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust? 

  -----------------  (forever alone)

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde? 

  Vandaag nog, door iemand uit me oude klas. Maar ik mag hem wel heel erg!

  42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes

  Als ze zoet zijn. Vind ik het goed!

43. Welke instrumenten speel je? 

  Geen. :(   Maar zou wel graag piano willen spelen

44. Wat is je favoriete sieraad? 

  Mijn armbandjes ik heb erg veel en ik draag ze bijna elkedag! en elke heeft een andere betekenis! 

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

  Fietsen, Van school terug naar huis

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen? 

  All I Want For Christmas! 

47. Wat is je favoriete openingszin? 

  Die heb ik niet. haat ze!

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt? 

  Hahaha, nee 

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt? 

  Vrijdag. Met een goeie vriendin van me! 

50. Wie geef je de tag door? 

  Aan ValBlogin!!  

 

1 opmerking: