donderdag 11 december 2014

Review, maybelline Fit me powder



hee, vandaag een review voor jullie hoop dat jullie het leuk vinden!


 ik was laasts in de stad met Valblogin. En we liepen in de kruidvat. En we zagen deze poeder liggen. En het was ook nog eens 2 voor de prijs van 1. Dus die konden we niet laten liggen natuurlijk!
Maar nu over het product zelf!


de verpakking. Tja, wat valt er over te zeggen? Ik persoonlijk vind hem er best wel chic uitzien. Maar ja, Een product moet ook goed werken natuurlijk.







Ik vind de poeder zelf heel erg fijn! Hij voelt heel zacht aan vind ik. En ik heb van mezelf best wel een olie achtige huid. Maar deze poeder maakt het allemaal mat! En dat heb ik nog niet echt bij veel poeders gehad! En hij is precies mijn kleur, het lijkt gewoon alsof het verdwijnt op mijn gezicht

Er zit ook een heel zacht sponsje poeder ding bij. Hij is echt zo zacht. Maar wel jammer hij word echt heel snel vies, maar dat hoort er ook wel bij denk ik! Maar ook dat sponsje vind ik er heel chic uitzien!

Onder het plaatje waar de poeder in zit. Zit nog een laag. Daar word het sponsje bewaard. En een spiegeltje. Erg handig als je snel mee moet nemen. Naar school bijvoorbeeld of naar werk. Ik vind hem erg fijn en ik ben er ook erg tevreden over!







te koop bij de kruidvat en trekplijster
voor: 11,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten