vrijdag 7 november 2014

Herfst Musthaves!

ja, zoals jullie weten is herfst weer begonnen. Het gaat steeds vaker regenen, het word kouder,  de blaadjes vallen van de bomen. ik persoonlijk vind herfst erg leuk. op de koude temperatuur en de regen na. maar wat zijn nou echte herfst musthaves? hier heb ik een lijste met dingen die ik niet kan missen tijdens herfst. 



1. karamel koffie <3 

het is erg lekker. maar ik heb niet alleen karamel koffie. want ik hou niet zo erg van die bittere smaak 
dus ik doe er altijd een klein beetje chocolade melk in. en koffie melk. vind ik net iets lekkerder ^^ 


2. een mooie donkere lipstick 

een donkere kleur op je lippen, vind ik voor deze dagen perfect. niet alleen dat je outfit net even compleet kan maken. past het ook nog goed bij het weer. overal warme kleuren. dat is waar ik het meeste van hou deze dagen 

3. een lekkere dikke sweater.

voor thuis op de bank. of gewoon naar school. alles wat ik wil tijdens de herfst is comfortabel zijn en er leuk uit zien. en dat kan snel met een lekkere mooie sweater.

4. mooie dikke enkel laarsjes.

en nee, ik heb het niet over uggs. ik heb over echte laarsjes. zoals dr. Martens of andere leuke laarsjes. ik zelf vind ze de laatste tijd steeds leuker worden. en draag ze ook steeds meer. en lekker zitten ze ook erg lekker.

5. een mooie sjaal

dit verschilt per persoon. maar ik hou ervan om op de fiets een lekkere dikke sjaal om te hebben. meestal eentje die gehaakt is. de kleur maakt me eigenlijk ook niet echt uit. zolang ie maar lekker zacht is. dat vind ik het prima!


Dit zijn mijn echte musthaves! en ik kan bijna niet meer zonder ze!

2 opmerkingen: