maandag 10 november 2014

gewoon even random

hee, voor vandaag heb ik niet echt een onderwerp. maar ik wou het hebben over mijn blog.


ik moet er nog wat kleine dingen aan aanpassen. en dat gaat binnen kort ook gebeuren.
maar ik heb ook een vraag aan jullie. of jullie nog echt iets willen lezen op mijn blog?
en of jullie misschien wat tips hebben? ik ben namelijk net begonnen. en ik hoor graag
wat ideeen van jullie. ik heb ook nog een boekje vol met ideeen. maar daar moet ik eerst foto's voor maken ens. en ik zit ook nog een beetje uit tezoeken. op welke dagen ik een filmpje zou doen en welke dagen een artikel. ik wil het liefst minimaal 2 artikels en 1 filmpje per week? wat vinden jullie?
en op welke dag lezen jullie het liefst een artikel?  laat het allemaal weten! en dan ga ik even kijken.!

Groetjes,
Luus

1 opmerking: