dinsdag 4 november 2014

even voorstellen

Hee, ik ben lucia
En dit is mijn blog. en het is ook mijn eerste blog.
Een vriendin van me heeft geholpen dit te maken, haar naam is Val van Valblogin. ik wil haar eerst sowieso, even bedanken! maar nu verder over mezelf. ik ben lucia zoals jullie weten. ik word van Luus genoemd, vandaar de naam van mijn blog. Ik ben 13 jaar. en ben op 31 december geboren. ik kwam er laatst achter dat ik best wel veel met beauty fashion en lifestyle bezig was. En dat ik heel veel hou van schrijven. dus ben ik maar een blog begonnen. ik heb zoveel iedeen. wat ik nog met mijn blog wil gaan doen. en niet te vergeten. ik heb er maar meteen een youtube kanaal bij aan gemaakt
 Klik Hier Om Naar Mijn Kanaal Te Gaan
Ik heb voor mijn kanaal ook nog zoveel ideeƫn. En ik kan niet wachten om te beginnen. Hier en daar kunnen misschien nog een paar kleine aanpassingen, maar onthoud, ik ben een beginnen en weet nog niet zo goed hoe alles werkt, maar goed.
Dat was het stukje voorstellen!
Love,
Lucia

1 opmerking: