maandag 24 november 2014

#OOTD

 hee, eindelijk na best wel veel pogingen heb ik een #OOTD post. het is niet echt outfit of the day. omdat ik dit zondag aan had. en samen met mijn stiefzus een paar foto's heb gemaakt. maar ik ben er best wel trots op. hoop jullie ook. en hoop dat jullie het ook leuk vinden. en als jullie nog andere ideeën hebben verbeteringen of anders wat. laat het gerust weten in een berichtje.




 jas: coolcat. deze jas vind ik zo lekker zitten hij is best warm en ik kan hem lekker over me handen heen doen <3
sjaal: heeft me moeder een keer voor me gemaakt ^^ hij is zo zacht!!
 Broek: volgens mij komt die bij de h&m weg. maar dat weet ik niet zeker. maar deze broek voelt als een pyjama. hij is zo zacht en zit zo lekker
Schoenen: ik weet niet waar de schoenen precies wegkomen, want ik heb ze voor mijn verjaardag gekregen vorig jaar. maar ze komen uit zwolle.  (draag ze bijna elke dag)
T-shirt: dit shirt heb ik van et zomer bij de pieces gekocht. k weet niet of ze hem nog hebben. maar net zoals de broek en de jas zit dit shirt zo verschrikkelijk lekker. hij is lekker baggy om het zo te zeggen. maar je moet er wel een shirt onderdoen. want de achter kans is wel los. en dat maakt hem nog mooier vind ik! 


dit was mijn Ootd post. ik hoop dat jullie het leuk vonden en heel erg bedankt voor het lezen en ik wil ook mijn stiefzus er bedanken dat ze me heeft geholpen met foto's maken.

liefss,
luuss

2 opmerkingen: