donderdag 27 november 2014

Hair Tutorial!!

hee, vandaag heb ik een soort van hair tutorial maar dan anders. Ik heb er geen filmpje van gemaakt omdat ik daar geen tijd voor had. Maar ik had wel snel een paar foto's kunnen maken. Ohwja, ik doe hier het haar van me stief zus! In elk geval. ik hoop dat jullie er iets van leren en het leuk vinden!!


 Wat heb ik gebruikt:  1. een föhn
                                       2. een krultang
                                       3. hitte protector spray
                                       4. een borstel en kleine kam
                                       5. een elastiekje
                                       6. bobby pins

Eerst heb ik in het haar van me stiefzus een hitte spray gedaan zodat het niet zou verbranden. (niet dat dat zonder dat spul snel gebeurt.)
Daarna heb ik het  droog geföhnd. echt tot het helemaal droog was.


Toen het droog was heb ik er wat serum in gesmeerd zodat het meer zou gaan glanzen! 
Toen dat was in getrokken en me krul tang warm was heb ik heel simpel haar haar gekruld. (als jullie daar een filmpje van willen laat het me gerust weten!)
De krullen waren klaar heb ik dat even laten afkoelen. En haarlak er in gespoten.
Daarna heb ik een grote pluk aan de achterkant gepakt en getoupeerd. En vast gezet met een elastiekje. 
En als laatste pakte ik steeds een klein plukje van de boven kant en die pinde ik naar achteren. Maar wel zo dat je het elastiekje niet meer kon zien! 

En dat is alles wat ik gedaan heb. Ik persoonlijk vond het niet heel moeilijk. maar dat verschild per pesoon. maar ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

Liefs,,
Luus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten