dinsdag 18 november 2014

Mijn Favorite Films

hee, ik wist niet zo goed wat voor een post ik wou maken. (dit is dus last minut) ik wou eerst een outfit of the day doen alleen omdat mijn camera zoals gewoonlijk leeg en geen geheugen meer had moest ik wat anders gaan bedenken. daarom heb ik vandaag een lijstje over mijn favorite films! 


1. Divergent


ik hou van deze film ik heb hem minimaal al 3x gezien. de actrice Shailene Woodley speelt ook in Tfios (the Fault In Our Stars) ik vind het een erg mooie film. het is een echte actie film en dat vind ik zelf heel erg leuk om naar te kijken





2. The Fault In Our Stars

Ofcourse, na dat ik het boek 3x heb gelezen en de film 4x heb gezien moest die er wel bij!  ik vind het een geweldige film waar de echte kant van dingen worden laten zien!  





3. If I Stay

1 woord voor deze film GE-WEL-DIG. ik vind deze film zo mooi gemaakt. en ik zelf ging er echt helemaal in mee. ik denk dat ik het een van de mooiste films ooit vind. 





4. Frozen

sommige mensen vinden het een kinderfilm maar ik vind hem geweldig! ik heb hem inmiddels 4x gezien en ik vind hem nog leuk. maar dat niet alleen. het is de eerste film dat de jongen het meisje niet red. dit gaat over echte zussen en dat vind ik erg mooi en speciaal aan deze film. en de liedjes die blijven de hele dag lekker in je hoofd zitten, :)




5. hungergames

tja wat valt er over te zeggen naast dat het een super leuke en mooie film is. ik vind het echt leuk om naar de actie stukjes te kijken. en als hoe katniss (jennifer Lawrence) zich verzet tegen alles. ik vind het een mooie film en ik blijf ervan genieten

                                   \



dit was mijn lijsje met mijn favorite films. ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen. en als jullie nog een iets hebben, dingen die ik kan verbeteren of ideeĆ«n laat het dat gerust weten in een reactie 

xxx,
Luus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten